Attention...Mon Ami...Fa-Lala-Lala-La-La...

4 Ocak 2010 Pazartesi

gün 21

merhaba dünyanın güneşe en yakın olduğu gün...


nasılsın, iyi misin, ben iyiceyim, biliyorsun geç kaldım, ve yine bilirsin zaten hep geç kalırım, geç kalmayı sever miyim, beklenmeyi? yo hayır, esasında dündün, lakin yine de, velhasıl, önümüzdeki 364 gün, senin kadar yakını gelmeyecek, bu yakınlığa rağmen bana söz konusu topu göstermemene o kadar müteşekkirim ki, bana yağmuru göstermene, çok severim, bugün yeni birini tanıdım, ben onu tanıdım, o beni tanımadı, merhaba tanışa bilir mi yiz, kadar mesafe, ancak sevgili yeni yıl, yapabildiğinin yeni bir takvimden fazlası olduğunu göstermiştin, bunu ikimiz de biliyoruz, stratosferden litosfere, çokça seratoninli, çokça bağırışlı, çokça hayal kurmalı, çokça yorulmalı, çokça bunalmalı, terketmeli, terkedememeli, başlamalı, bitirmeli, okumalı, dinlemeli, dokunmalı, tren raylı, çıtçıtlı, sıcak çikolatalı, rüya bilmeceli, ağaca tırmanmalı, -miş gibi yapmalı, çıtçıtlı, kahverengili, turunculu, kemikli elli, olivettili-yani çıtçıtlı, thelmalı, louisili, fazla yenili, fazla değişmeli, yani senli, yani benli, yani hiçli, çokça idil, çokça deniz, çokça sokak, çokça sarhoş, çokça büyümeli, hayatımın açık ara en yılıydı. yine aynısı olsun. bi' de yeni bir yer mekan (izlanda?), bi' de yeni bir insan(ne?) olsun. hepsi bundan ibaret.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler